onsdag 20 november 2013

Äre int edet ena, äre det andra.

Jahapp.. en dag på dagis och sen är det dags för ögoninflammation. Suck.. när slutar detta!? Freja har max varit på dagis två veckor i streck sen hon började i mitten på augusti. Nu har jag nyss pratat med förskolan och det är okej att hon kommer i morgon i alla fall, trots ögoninflammationen. Så länge det inte börjar vara eller gegga ihop mycket. Men det var bara i morse det var svullet och kletigt, idag har det knappt synts. Måste också skryta om natten, hon somnade 19 igår kväll, helt slut. Och jag fick väcka henne kvart i sju i morse, och inte ett ljud på hela natten. Halleluja. Tokskönt.

Men ja, som sagt vab idag i alla fall.. vi har myst hemma och varit iväg en sväng till röbäck och kollat läget i lägenheten. Verkar mer och mer som att vi får nyckeln på fredag. Sen åkte vi på ica och köpte lunch, fiskbullar till Freja och nudlar till mig.. yeeey vilken lyxlunch ;) Blev en chokladmuffins och festis också som vi festade loss på! hehe. Rille kommer hem halv två, då ska jag sticka iväg och jobba ett par timmar.. Men i morgon hoppas jag på heldagsjobb. På fredagmorgon sticker Rille till Stockholm och ska se Black Sabbath, kommer hem lördag någongång. Så jag och Freja hittar gärna på något på fredag eftermiddag/kväll! Blir kanske att börja flytta det som går på lördagen innan han kommer hem, sen resten söndag och måndag. Phu!

Förresten.. hatar Vk-plus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar